En dag i stallet med Tindra å Tiffi :)♥

Hello!!♥
Nu är man hemma igen då :)
Inte vanligt... Haha xd
Nej då, det har vart en jätte kul och fart fylld sommar kan man väl kanske säga.
Som rubriken lyder har jag vart i stallet med Tindra å Tiffani idag :D
När vi kom dit så var Tindra redan där. Vi gick runt och hälsade på ALLA hästar och ponnysar :P Har saknat alla super mkt!!!♥
Sen var vi ute och betade med Kyra och Röding i typ 40 min?? Orkar inte bry mig xd Det var mysig iaf..
Vi tog lite kort med Tindras kamera, så jag får be henne att skicka alla till mig så att ni får se dem :)
För ni tycker väl om när vi lägger upp foton?!
När hästarna var mätta och belåtna tog vi in dem och gick ner till PrisXtra. Köpte en grymt god foccatia (STAVNING???).
Sen rullade häst lastbilen in på parckeringen och ut kom 4 oroligt söta å fina poniiisar!!!!
Hoppas på att få testa att rida Phantom och Maxim :P
Efter det roliga var Tiffi tvungen att åka och simträna så Tindra och jag hjälpte till på en nybörjar lektion. Rätt kul ;)
Fick rida med på Kyra i 17 gruppen också :D Det gick inte så bra i början, helt obalanserad och lyssnade inte riktigt på mina hjälper. Men sedan gick hon i en fin och bra form.
Härlig dag och en kul enligt mig!!
Många kramar♥
//Majjja

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback