Degerberga marknad :)

Nämen tjenare!!♥

Idag har Olivia, Mira, Irene (deras mamma) och jag varit på Degerberga marknad :) Först när vi kom dit gick vi runt och kollade lite. Det fanns jätte många "stånd" eller vad men ska säga där man kunde köpa lite olika saker. Olivia och jag hittade två armband som vi köpte, de var jätte fina :D Sen iaf när vi hade vart där i ca 2 timmar gick vi till en hoppborg som Mira ville hoppa i. Den var super stor och jag och Olivia hoppade också i den :P Jag orkar inte skriva jätte mkt, men det får va så för den här gången..♥ Efter det gick vi hem till Olivias faster och åt lite och sen åkte vi hem. :)

När vi kom hem tog Olivia och jag på oss ridkläder för vi och mamma skulle åka och rida Kyra :D Men Mira ville också följa med så det slutade med att alla följde med X) När vi kom dit tog vi in henne från hagen och borstade henne. Sen när jag skulle rida ville Mira rida lite, så vi gick en lite runda i skogen bara för att värma upp henne♥ Efter det red jag henne i paddocken :) Ibörjan travade jag runt på helt långa tyglar och det gjorde jag också i galoppen, så att hon skulle kunna söka sig framåt och neråt :D Och det gav verkligen resultat!! I slutet gick hon jätte fint och lyssnade jätta bra för hjälperna :D♥ Ocyh sen skrittade Olivia av henne. :)

Det var väl den roliga dan det!!

 
Bjuder på en fin bild på mig och Kyra!! ♥:)

KRAM MAJA!!♥


Kommentarer
Postat av: Laura och sofie

Smygg häst :D

2011-07-22 @ 16:21:49
URL: http://skoogsmuullarna.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback