Bra film!! :)

Hej!!♥

Idag har jag och Ebba ju som sagt vart och kollat på bio,
"Poppers pingviner".
Den var jätte bra!! :D Tycker att ni ska se den helt klart!
Innan filmen så var jag och Ebba och åt, och köpte lite godis till bion.
Kyra fick vila idag, för det går inte att rida när det e typ 25 grader,
tycker inte jag... och sen kom jag hem vid halv 10...
Men imorgon ska jag rida på morgonen och det är hoppning på
schemat :) Sen under dagen så ska vi till Åhus. Bada i havet :P
Och troligen äta där på kvällen också.
Saknar dig otroligt mkt Sandra!! :((♥

 
Ska försöka ladda upp och ta mkt bilder imorgon! ;)
Nu får man väl säga god natt och sov göött.. 

KRAM MAJA!♥ 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback