Drar till Åhus nu!!

Hejsan!!♥

 

Vaknade kl. 7 idag, eftersom att vi ska till Åhus och bada
hela dan så var jag tvungen att rida på morgonen.
Jag brukar inte vara morgon pigg men det var 7kt lätt
att komma upp ur sängen ;)
Hoppade idag :D Inte i paddocken dock men i skogen.
Paddocken är rätt liten och det finns inte så mkt hinder, så
det e bättre att hoppa i skogen över stockar och så.
Bra övning, för det blir ju lite som "titt hinder"!
Iaf så hoppade hon jätte fint och hon hoppade av super
bra också!!! :) Så duktig min fina lilla ponni är♥
Nu har ju passet kommit också så jag tror att det blir en
Pay and jump på lördag i Skyrup, där jag var på ridläger...
Nu måste jag sticka för vi ska åka till Åhus nu!! :P
Hörs senare ikväll!

KRAM MAJA!!♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback