Försäljning på stadion xd

Chacha!♥
Var ju först i skolan idag. Vi hade inga lektioner men lite mera praktiska övningar :)
Å så var vi i Hagagparken lite också.. Slutade vid 13 och åkte till stallet då!
Sandra var där när jag kom dit så jag gick ner och bytte om och sen var vi ute och
betade med Pontus och Kyra♥ Vi fotade lite med Sandras mobil så det kommer kanske
bilder från det imorgon?? Provade gruppen kl.18.00 idag också.. Det gick inte alls bra :(
Hon var stel och jag hade skavsår mellan fingrarna och vi var jätte många i den
gruppen. 10 stycken var vi, fatta 10 stycken!! Lite för många tycker jag..xd
Men jag gillar ju att rida för Ellinor..!
Så vi får se hur terminen kommer att se ut sen då :P
Efter lektionen och när jag hade borstat Kyra så gick vi till buss hållplatsen men bussen
skulle inte komma förnsen om 10 minuter en kvart och jag skulle träffa mamma på stadion
så vi gick istället. Träffade som sagt mamma där, för hon var funktionär på en tävling,
så jag hjälpte till lite att sälja dricka mm. :D Sen åkte jag hem och nu sitter jag här!!
Kollar på Hells' kitchen. As bra program på trean!!!! xdxd
Nu ska jag väl typ göra mig iordning lite för det e ju ändå skola imorrn.. :/
Puss och god natt!!♥
- Maja

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback