GBG here I come!!

Hej!!! :)♥

 

Klockan 11 går tåget från Hässleholm till Göteböörg för mig!! :D
Det stannar i Göteborg ca kl. 13;00.
Har längtat hur mkt som helst efter att få träffa Tiffi♥
Ska ta tåget själv... Scary :S Haha, nejdå det kommer nog att
gå bra.
Har nästan packat färdigt, ska bara ta med tandborste och hårborsten
också..
Nej nu måste jag äta frukost och sen åka ner och säga hejdå till
Kyra ;( Det är henne jag kommer att sakna mest!! Men Ella är glad
för då får ju hon rida henne ;)
Tiffi när du ser det här OM du ser det här, ring mig!! :)♥


Haha BJUDER på en oehört vacker bild på mig!! ;P

KRAM MAJA!!♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback