Känner mig typ frisk.... :D

När jag hade ätit lite lunch hemma idag så började jag må mkt bättre!! :D
Så vid halv tre så hämtade Pappa å jag Ella och Ebba på skolan, sen åkte
vi till stallet. När vi kom dit så var det typ ingen människa där så jag hade
lite tråkigt en stund.. Men sen kom Miranda så då blev allt mkt roligare!♥
Följde med henne ner på prisxtra och sen kollade vi på en lektion klockan fem.
Borstade lite på våra hästar för vi skulle rida klockan sex. Det gick inte så
bra på lektionen för vi övade lite på skänkelvikningar och när jag skulle flytta
henne lite åt sidan så tog hon det som en framåt drivande hjälp. Hon bara sprang
och blev ju stark :/ Skritten och traven på volten kändes iaf bra och hon gick i
en otroligt fin form. Ellinor sa att jag skulle testa att ha sporrar nästa gång för
att hon lättare ska kunna förstå vad jag vill när jag rider henne. Tror faktist att
det kommer att hjälpa!! :)
Muppar på bild.. xd♥
God natt!!
-Maja

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback