Lite jobbig Kyra..

Hejsan svejsan!!♥

 

Idag har jag vart på stranden och bara chillat och badat med Ebba :)
Sköööööönt. För det var 7kt varmt, men jag ska inte klaga för det har
vart rätt dåligt väder de andra dagarna! ;)
Och det regnade inte idag när vi red heller :P Haha X))
Red först ut med Mikaela till sjön för att se om de ville bada. Mani ville
jätte gärna det, men Kyra har alltid vart jätte rädd. Men vi fick faktiskt
henne att doppa hovarna! Sen galopperade jag på gräset där lite vilt hehe..
Det var as kul jjuuuue :D
Sen red jag i paddocken, men Kyra var jätte slö idag och hon lyssnade
inte på mig, så mamma fick rida henne lite och då gick hon rätt fint.
Sen avslutade jag med att hoppa henne en gång. Då hoppade hon jätte
fint!! :D♥
Så det blev ett bra avslut!!!

KRAMAR MAJA!!♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback