Maja goes jockey XD

Heej!!♥

Sorry för dålig uppdatering, men nu när jag e med Tiffi och det är okej väder vill men ju inte sitta vid en dator hela dagarna!!!
Hann inte blogga igår men det var första dagen på "ridlägret". Vi red lite i paddocken :) Nala var rätt pigg och hon var fett kul att rida på! :D Mattias Tiffis pappa, rider också in en häst men han var inte där igår så vi skulle rida Volker den hästen som han har. Jag red honom först lite i ridhuset. Kände mig jätte liten X)) Hahahaha...

Nu till denna dag..
Tiffani och jag var i stallet vid halv 11 och när vi kom så skodde de Nala. Så vi väntade lite på att hon skulle bli klar och fottade lite andra hästar. Sen när hon var klar tog vi ut henne i hagen och mockade och smörjde. När vi skulle smörja kom det några andra barn och så släckte de lampan så det blev helt kolsvart. Åhh ja, de var skit jobbiga!! :/
Sen kom Mattias och han hade köpt med sig lite lunch (thai mat). Så det åt vi och det var så himla gott!! I♥thai mat :P
När vi hade tagit in hästarna efter det så borstade vi dom och gjorde i ordning dom ;) Min lilla häst hade rullat sig i leran, så ni kan ju gissa hur hon såg ut...
Men men, man har ju inte alltid så tur.....
Vi red först lite i paddocken och sen red vi ut i skogen en liten runda, och då kände jag för att ha lite kul. Så jag kortade stigbyglarna 7kt mkt och kände mig som en liten jockey där jag travade i en snabb trav på stigen!!
As kul faktiskt, tror att jag kanske ska bli jockey i framtiden X)))

Juste, Tiffani och jag har flummat exakt hela dagen!! :) Herregud, alla måste ha tyckt att vi var jätte jobbiga XD

Nää, nu får jag nog ge mig med skrivandet tror jag :)
Ska försöka att ladda över bilder snart!

PUSS Å KRAM MAJJJA!!!!!♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback