Natti natti

Chanare!!!♥
Kom till stallet 11 idag igen tror jag... xd
När jag kom till stallet idag var det typ ingen där förutom Sandra (som jobbar i stallet) och Mikaela då ;)
Sandra och Mikaela skulle rida ut en liten sväng så jag frågade Anna-Carin om jag fick följa med på Pontus för han hade inte gått på ett tag, och det fick jag :D
Ellinor följde med på Barris också. Vi red ner till djurgården (gärdet) på en skritt tur. Men när vi kom dit så blev hästarna lite rädda för någon som skulle flyga fallskärm eller något i den stilen och Pontus bara tvärstannade och kollade skäpptiskt på den xd Hahah, så där stod vi i några minuter innan vi fick de att röra sig lite framåt. KNAS!! Red hem sen och Barris och Pontus gick något snabbare än Lasse och Norman som gick bakom :P
Lilla ponnin var rätt pigg å så men han hade öronen spättsade framåt hela tiden :) Mysigt värre♥
Sen träffade jag Lisa och Miranda så vi gick ner och åt lunch på Prisxtra. Var där i typ 1 timme, seeegaaa människkkor vi är assså!! :P
Jajja, när vi väl var tillbaka i stallet hade massa andra människor kommit dit och det regnade så vi satt och flummade lite i sadelkammaren..
Vid 5 red Lisa Donna nere i paddocken så Miranda och jag följde med ner och fottade lite.
Sen fick jag också bara sitta upp och rida henne lite :) Niccce! Kulig och annorlunda häst!! Kul med lite variering tycker jag..
Sen åkte jag hem.
Btw Clifden kom idag, hästen som Miranda ska ha och som jag ska rida när hon inte kan!! :D Hur söt som helst juue!♥
Här kommer en liten bid på honom;
Sorry att den blev så liten!! Men något ärre iaf ;)
Men visst e han söt??!
Natti natti & puss å kram♥
//Maja

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback