Så stolt över min prinsessa♥

Dagen har vart bra och det gick rätt så bra att rida!! :)
Började med att rida fram på långa tyglar. Hon drog lite
innåt men annars hede hon ett bra tempo å så.
Sen när jag börjad jobba så tyckte hon att det blev jätte
jobbigt och blev lite bråkig :/ Men i slutet gick hon fint :D♥
Sen skulle vi se om ponnisarna ville gå i vattnet. Kyra
har alltid vart jätte rädd för vatten och hon stannade ibörjan.
Men sen när Pontus vågade gå i så gick hon också i!!!
Å så glad jag blev!! Är så 7kt stolt över min lilla prinsessa!♥♥
Det var det.. xd
Ska äta middag nu, men vi KANSKE ses senare.
Hon e bara för duktig!!
- Maja

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback