Stora hopp :D♥

Heejsaan!!♥
Slutade halv 2 idag så då åkte jag å Tindra hem till henne för att hämta hennes kamera.
Sen åkte vi till stallet :)
Träffade Sandra och Hedda där och så var vi uppe på kullen och hade lite kul.. xd
Gick bra på ridningen idag :D Vi hoppade en liten bana. Första språnget hoppade hon som
en gud, allt kändes perfekt!! Sen gick det väl helt okej. När jag hoppade banan första gången
gick det bra hon hoppade fint!
Andra gången så var det högre, det gick bra ibörjan men sen kom jag fel på tredje hindret
och då blev det lite fel på de 2 hindrerna efter. Men det var bara att hoppa om de hindrerna
och det sista kändes riktigt bra :D
Skillnaden från förra gången och idag var att vi hade en bättre rytm och att hon hoppade
av bättre idag. Plus att hennes språng var "mjuka" och allt blev bättre helt enkelt!!!!
Är så stolt över henne..♥ Från att jag hade henne i sommras när hon var rätt smal och inte så duktig, tills nu..
När hon hoppar fint och kan skänkelvikning och sånt :) 6 år, 6 år e hon. Och min duktiga,
lilla häst. Du ska bara veta hur mycket jag älskar dig♥ Det går inte att beskriva i ord.. ♥
KYRA♥
Tindra fottade lite och hon skulle skicka de till mig så de kommer nog imorrn ;)
Vad har ni gjort idag?? :)
Kom igen och kommentera nu!!!
- Maja

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback