Taggd tills imorgon

Tja!♥

 

Har vart och ridit Kyra nu på förmiddagen :) Red ut i skogen,
hon var rätt dryg i början men när jag taggade till henne lite
blev hon mkt piggare. Och jag fick nästan inte stopp på henne
i galoppen!!!
Imorgon åker vi till Skyrup på en Pay and jump.. :D
Är sjukt taggad, och nervös... Haha.. X))
När jag hade ridit så var vi tvugna att kolla om blinkersena funkade
å så. Och det gjorde de, som tur va!!
Det är bara ett litet problem.. Kyras första vaccinations intyg gäller
inte längre. Men hon har vaccinerats en gång till efter det, men det
är på skrivet på ett annat papper som vi inte har fått. Vi får hoppas
på att det går ändå!! :P
Snart ska vi åka och käka revben i Åhus så jag måste sticka!


PUSS OCH KRAM MAJA!!♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback