Uteritten :D♥

Heejsaan!!♥
Har vart i stallet med Alex och Lisa idag :D
Alex och jag kom klockan 8 dårå xdxd KNAS!!
När vi kom dit så åt vi frukost i sadelkammaren och väntade på att
Phantom skulle komma in från hagen. Men när han väl kom in så
skulle Kyra ut.. Jobbigt :/ Men vi borstade iaf först Phantom och sen
Kyra när hon hade kommit in!! :) Å så var vi nere och åt lite lunch vid 12 också??
Var ute och gick/betade med Pontus i 25 min också! :)
När klockan var halv 3 så var det en uteritt för alla halvföder värdar som jag
va med på :D Vi red till Fisksjö äng och där red vi lite självständigt.
Hon skändes fin å så och tyckte att det var härligt att få komma ut där!!!!
Vi hann inte rida där så länge för "Kungens får" kom och skulle beta där..
Så vi började att rida hemåt och vi galopperade på en raksträcka. Kyra blev
lite vild och pigg, och började bocka lite :P Sen red vi hem och då spolade
jag av hennes ben lite. En as kul uteritt!!!! :D
Glömmde att säga att Kyra har fått mugg också :( Inte kul, så jag
måste stå och ösa på med helosan.. xd Lilla heesten♥
Fast det kliar inte jätte mkt på henne så det e ju skönt!
God natt!! :)♥
-Maja

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback