Rubrik???

Haj allihopa!!

Vi har som alla dagar denna veckan vart i stallet och ridit :D
Red barbacka!! WIIE as härligt♥
Tiffani red först lite med sadel men sen barabacka. Nala var väldigt pigg men otrligt rolig :)
Sen skrittade vi av dem runt fotbollsplanen med sadlar då, för det blåste som
in i *******!! X) Haha, jockey läder idag igen :P
Vid 21 idag typ kom hela min familj hit. Så när de åt middag gick jag och Tiffani och
snodde lite choklad XDD
Kuligt kuligt... :D
Orkar inte skriva mera men nu ska jag bjuda på lite bilder hade jag tänkt!!



Niklas, en häst som Tiffi hade för 2 år sedan.






Söta Tiffi och Teddy♥


Jag å Nala :)

Hinner inte ladda upp flera bilder nu, för vi ska på Liseberg imorrn och ska rida tidigt :)
Så vi måste gå och lägga oss nu!!!

//Maja♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback