Agility med Jaja och Olivia :D

Hejsan!!♥
Igår på kvällen satt jag och Olivia och typ knarkade choklad
och kollade på morden i modsommer!! :P
Aja, nu till rubriken..
Idag har jag och Olivia tränat Agility med hennes hund
Jaja :)
Hon var verkligen jätte duktig och det var super kul!!
Det var bara det att det regnade och blåste så det var
rätt så kallt ;)
Vi tog några bilder som jag kommer att lägga upp snart...
Snart så ska Olivia och jag åka till Kyra  och rida♥ Tror
att jag ska rida dressyr i paddocken. :P
Kyra har vart lite svår att fånga i hagen men jag får väl öva
bort det.
Här kommer bilderna!!;


Jaja!! :)
Olivia och Jaja!
Slalom mellan Olivias ben :P
Fin bild :D♥
High five!!
Råkade kapa svansen ;)
Jaja vill busa med marsvinen :D Men det vill inte marsvinen :(
:D♥
Så sööt!!♥♥
Duktig hund!!
Sötaste Hassel!♥:)
KRAM MAJA!!♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback