Back träning!! :D

Haaj!!♥

Nu har jag precis vart och ridit Kyra :D Jag red i skogen och upp för mycket backar!!! Mamma följde med och cyklade :P Det var lite jobbigt för Kyra ville bara galoppera om mamma var framför henne annars tyckte hon att det var väldigt läskigt X) Men hon har aldrig vart där vi red förut så det var väl kanske inte så konstigt ;) Även fast det dugg regnade lite var det jätte mysigt!♥:)
När vi skulle hem till mormor och morfar igen, så skulle jag ta mammas cykel för vi hade bilden också, och den var jätte stor!! ;) Det gick knappt att cykla på den så jag var tvungen att gå lite mer än halva biten :P Men jag kom hem iaf.

Nu har jag precis ätit lunch (något sen lunch kanske).  Det är inte så bra väder så jag tror att jag ska... Jag vet inte vad jag ska göra :( Men jag får väl hitta på något!! :)

KRAM MAJA!!♥


Kommentarer
Postat av: Sandra :D

Är inte Olivia hemme?? <3

2011-07-17 @ 16:13:56
URL: http://ponnycheyyor.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback