Bad weather..

Hejsan!♥

 

Det är typ fett dåligt väder idag här i Skåne!! Det är
kallt (tycker jag), det regnar lite då och då och ja,
det är allmänt dåligt. Inte kuligt...
Vaknade vid 8? Men eftersom att jag är så duktig
så åt jag frukost vid 12.. X))
Och nu sitter jag här vid datorn och kollar lite bloggar
och så ;)
Åker väl till Kyra snart eller så gör jag det i kväll om
det är finare väder då :D Vi får seee...
Ska försöka tjata lite på mamma så att vi kan åka till
Åhus och äta glass på en stor "glassbåt" som finns där!!
Ella ville inte följa med till Skyrup så det blev inget idag :(

Vet att det var ett 7kt tråkigt inlägg men ni får stå ut tills
i kväll!!


Bjuder på en bild på mig och Kyra för att det ska bli ett lite roligare inlägg iaf! :)

KRAM MAAJJAAAA!!♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback