BESVIKEN!!!!

Tjenaretjenare!! :)

Idag skrittade jag och Mikaela bara ut en liten
sväng i skogen eftersom att jag då trodde att
jag skulle tävla imorgon. Men vi får se hur det
blir med det för jag har inte fått papprerna från
Hanna och sen blev allt jätte konstigt, och
blablabla... :(
Ahh, fan vad segt hade sett fram emot det jätte
mycket!!!!!! Vi får väl se om det löser sig...
Jag känner att jag vill hinna tävla någon gång
den här sommaren, vi ska ju liksom lämna tillbaka
henne snart juuee!!!

Orkar inte skriva mera..!!

KRAM MAJA!!♥

Kommentarer
Postat av: Sandra 

Fan på posten och Hanna!!

2011-07-28 @ 14:18:30
URL: http://ponnycheyyor.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback