Bilderna från igår!! :D

Heeej!!♥
Nu är jag hemme hos Olivia så jag tänkte
ladda upp bilderna :) Det var nämligen
hon som tog dem.
När hennes mamma kommer hem ska
vi åka till Kristianstad för det är Kristianstad
dagarna :) Så vi ska gå på tivoli och sen
ska vi äta kina mat :P
AJA, HÄR KOMMER BILDERNA!!;

Kyra♥
En liten och en stor :P
Söta va?! :)
Jag var tvungen att leda runt henne innan jag satt upp för hon var så stissig.....
Otroligt vackert :P
Nyfiken heest♥
Något blöt...
Älskade ponnii♥
Ahh!!
Hehe XD
LOVE U!!!♥♥
Du är BÄST!!! :D
Heesten!♥
Väldigt glada vi ser ut att vara ;)
:P
Staketet är lite i vägen, men men♥
Galopp :D
Både hästen och jag är blöta ;)
Min fina ponni!!♥:)
HOST, HOST!!
Beautiful♥
Näst sista bilden!!!
Vi avslutar med den här fina bilden!! :D♥
TACK Olivia för att du tog alla bilderna, trots vädret!!!♥:)
KRAM MAJA!!♥

Kommentarer
Postat av: Sandra :D

Hahha, det ser ut som en leksakshäst av något slag x)

2011-07-15 @ 16:49:49
URL: http://ponnycheyyor.blogg.se/
Postat av: Sandra :D

Asså den lilla ;)

2011-07-15 @ 16:50:12
URL: http://ponnycheyyor.blogg.se/
Postat av: Anna

Är kyra Majas egna häst??? :)

2011-07-16 @ 12:08:59

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback