Blött, blött och ännu blötare...

Tjenare tjenare!!♥

 

Idag var jag och Ella först i en lite park rätt nära mormor och morfar,
och gungade och lite så X)) Haha, barnslig jag känner mig!! :P Aja,
sen var vi nere hos min gammel mormor och fikade lite. Hon bjuder
alltid på jätte mkt kakor och bullar... ;) Sen började det spöregna,
men jag var ju tvungen att rida Kyra och klockan var redan halv 8,
så det var bara att ta på sig regnbyxor och jacka och åka till henne..
Red ute i skogen för mamma skulle visa lite nya ridvägar. Vi red fel
några gånger.. XD Duktiga vi e! Men all skog var ner huggen så man
kände inte igen sig. Kyra snubblade och halkade hela tiden men det
var ju rätt blött.

 


 
God natt!!

KRAMAR MAJA!!♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback