Dagen och lite till.... :)

Hejsan!!! ♥

Idag på morgonen var jag, min syster, pappa och farmor och spelade mini golf :P Det låter kanske inte så kul men det var ganska kul faktiskt. Förutom att det gick väldigt dåligt för mig :/
Jaja, sen gick vi och åt glass på det som jag tycker är bland det godaste glass ställerna Carli :)

Och nu sitter jag hemma hos min faster, och typ kollar på tv. Har typ inte så mkt att skriva om... Imorgon åker jag hem igen ska bli ganska skönt faktiskt :P Ska hem till farmor snart :)

Vill bara säga att ni behöver inte kommentera/skriva onödiga och allmänt elaka saker om våra inlägg!!!! Jag blir också sjukt irriterad på dig/er som gör det!!! Så om det är det bästa ni kan göra så tycker jag att ni kan sluta att läsa bloggen :/ För det blir inte bättre för att ni kommenterar sånna saker! 
Ni som inte gör det ta inte åt er detta!! ♥ Älskar er!! 

KRAM MAJA!! ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback