Först stan och nu bada!!

Hej allihopa!!♥

 

Idag har jag och min familj vart på stan. Först var
vi på ett ställe där man kan köpa kök och så för ja,
vi kanske ska göra om köket :) Sen var vi inne en
sväng på Stablestore för vi skulle köpa broddar till
Kyra. Det är nämligen gräsbana där jag ska tävla
imorrn... ;) Där hittade jag även lite andra grejor,
bl.a en lädergrimma och hovfett :P Och lite andra
"bra att ha" saker.
Sen åt vi lunch på ett cafe' som heter Duvanders!
Åt en macka med skagenröra.. Det var väl rätt så gott.
Sen var vi inne på Donna för det var REA jag hittade
en tröja som jag tyckte var snygg X)
Och nu sitter jag här hemma hos min mormor och morfar.
Nää, nu måste jag gå, ska ner och bada och sen blir
det Kyra :)


KRAM MAJA!!♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback