Frihetsdressyr :D

Hej!!!♥
Förlåt att jag inte har bloggat tidigare idag men jag har inte
haft tillgång till dator... :/
Jaja, bättre sent än aldrig!! :P
Idag fick Kyra vila lite för jag har ju ridit henne ganska hårt
den här tiden jag har haft henne. Men jag var jätte sugen på
att släppa henne i paddocken så det gjorde jag! :)♥
Jag började springa runt men jag trodde inte att hon skulle
följa efter mig men det gjorde hon!! Så där sprang vi runt i typ 20
minuter, sen tyckte hon att det blev tråkigt X) Duktig hest!!♥

På eftermiddagen skjusade pappa mig och Ella till Olivia. Vi skulle
gå på Kiviksmarknad :) (Känner att vi går på mkt marknader,
men det e faktiskt jätte kul!!) Iaf, först gick vi runt lite men vi hittade inget.
Men sen gick vi till karusellerna :D Först åkte vi parishjulet för Mira ville
åke den :P Sen åkte Ella och jag en karusell som snurrade 7kt mycket så
jag mådde väldigt illa efteråt :( Precis när vi åkte den så började det
regna jätte mycket så vi gick och spelade på choklad hjul och sånna
saker. Vi spelade ganska mkt men vi vann aldrig något ;) När det hade
slutat regna hoppade vi på studsmattor med typ sånna här linor så att
man flyger jätte högt upp!! :D Det var värkligen jätte kul!!
Bilder kommer inom kort!!
KRAM MAJA!!♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback