Har precis kommit hem från Kyra

Tjaba, tjena hallå!♥

 

Oj, vad fint :O....

Har nästan precis kommit hem från Kyra. Vi släppte
ihop alla hästarna tillsammans i den stora hagen
idag :).
Ibörjan sprang alla förutom Mani runt och sparkades
och "blåste upp sig" och höll på. Men sen lugnade
Musse och Emil sig lite också XD. Men Kyra, Imse och
Glossie sprang runt och ballade ur totalt...
Fast det var ingen fara, de blev trötta bara efter en
lite stund, så då gav de sig!! :P

Och så har jag ridigt idag också juuueee!! :D
Började som vanligt att bara skritta och trava på
långa tyglar i skogen.
Om ni har tillgång till det så tycker jag absolut att ni ska
göra det, för då blir hästarna uppvärmda och de kommer
lättare ner i en bra form :).
Sen red jag i paddocken för mamma ;). Herregud vilken
fin häst man har asså!!!♥ Hon var helt underbar i dag!
Övade lite på att flytta henne sidleds för det tycker hon
har vart lite svårt , men det gick bra tycker jag. Hon
hade en fin form hela passet, så jag vet inte vad
jag mer kan begära av henne..

Här är lite bilder från idag:


I hagen♥

 
Ignorera mitt face x)

 
Bästa hästen!! :D♥

 

Lite galopp...

 
Kyra galopperar i hagen :)

 
Törstig..

 
Söt heesten var på den här bilden!!

 
Kyra sparkar mot Imse ;)

 
Sweethearts!!♥

KRAM MAJA!!♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Asså Maja jag känner mig väldigt efter men Kyra är vi inte din, utan du ska väl typ "leasa" henne????????? <3 Aa som sagt är jag efter men jag är handikappad här på landet..... :P

2011-07-25 @ 17:01:26
URL: http://justofemmaa.blogg.se/
Postat av: Maja

Nej, hon är inte min egen häst Emma!! Tyvär...

Men jag ska ha henne på halvfoder på ridskolan :D



Kram <3

2011-07-26 @ 19:33:22

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback