Hemma igen...

Hejsan!!♥
Efter tre timmar i en varm bil, lite illamående och lite köer e man hemma igen :)
Ganska skönt faktiskt :P Fast det var ju kul att vara borta ännu en gång.
Ja, jag sa ju att jag skulle se på `KRONJUVELERNA`, jag personligen tyckte inte att den var jätte bra men den var inte dålig heller ;)
Nu till en annan sak...
När jag kom hem så ringde jag till Tiffani och undrade om vi skulle gå och bada :) Och det gjorde vi. Vi tog med oss Akita också♥ Vi var där i typ en och en halv timme kanske, fast vi badade bara i kanske.. Jaa, 30,40 minuter av det :P Akita ville inte riktigt bada men hon gick i med tassarna iaf :D
Det var jätte mysigt!!!
Kan inte ladda upp bilder för jag får inte över bilderna till datan :/ Men jag kanske lägger upp bilder någon annan gång i det här inlägget! :)
KRAM MAJA♥

Kommentarer
Postat av: Sandra :D

Vem är Akita?? <3

Fattade att det var någon hund ;)

Men vems??

Du kan svara i kommentera på det här inlägget maja! <3

2011-07-07 @ 22:27:50
URL: http://ponnycheyyor.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback