Skåne here I am!! :D

Tjenare!!♥

Igår kom vi ner till Skåne, för ja Kyra skulle åka ner :)
Det fick vi reda på dagen innan så det blev lite stressigt,
men men nu är vi här iaf.
Igår när hon kom med hästbussen och vi hade lastat ut
henne stod jag och betade henne lite :P. När pappa hade
betalat och så tog jag in henne i en liten hage för att hon
skulle vänja sig lite vid den nya miljön. Jag trodde att hon
skulle springa runt som en galning och va jätte stressad, men
hon bara stod och åt och var helt oberörd!!
Efter typ 15 minuter tog jag ut henne och gick en liten sväng i skogen♥
Mysigt.. Det var fyre andra hästar där men vi släppte bara ihop en
annan häst med henne. Ett 25 årigt gotlandsruss :P
Ja, det var så det gick till :D♥
Imorse vaknade jag ganska tidigt så jag åkte till Kyra innan
frukost♥ jag borstade henne lite och kollade lite fästingar. Sen bestämde
jag mig att jag skulle rida barbacka, så jag tränsade och typ red
ut i skogen :D Hon var jätte snäll och det kändes som att det
var det ända hon hade gjort :P Red i ca 1 timme!!
Nu sitter jag hemma hos min kompis Olivia♥ Vi kollar på en film som heter SVENSKA HJÄRTAN.
Ska sova hos henne :D Kolla hennes blogg!! :DSnart ska vi ut och cykla :P

KRAM MAJA!!♥

Fick bli en gammal bild på Kyra för det gick inte att ladda över bilderna,
fast det kommer ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra :D

Duktig du är på att länka tjockis!!! <3

2011-07-13 @ 18:47:18

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback