Skyrup horse show

Hej på er alla!!!♥

 

Idag när vi skulle skjusa pappa till Hässleholm för han skulle ta tåget där ifrån, så kom vi på att det är rätt nära till Skyrup så vi åkte dit. För det var Skyrup horse show!!(Där jag var på ridläger). Idag var det förs 1.30 hoppningar och sen var det 1.45 tror jag ;) Hade bara tänkt att kolla men när jag träffade Malin så frågade hon om jag ville hjälpa till på banan, och det ville jag ju självklart!! Tänk ändå det var ju liksom Helena Lundbäck, Stefan Sjögren, Peder Fredriksson och alla dom där stora hoppryttarna! :D As coolt tyckte jag och jäklar vilka fina hästar och vad de hoppade!! Helt otroligt. Det var uppehåll rätt länge men sen började det regna men det var inte något spöregn så det var rätt skönt :P
Det var en tjej som trillade av ordentligt... Hästen hoppade av lite för långt ifrån so den hoppade rakt in i hindret. Och sen gick den omkull och gjorde typ kullebytta och ryttaren kastades av!! Hon blev typ medvetslös och sen låg hon helt snett typ :( Sen kom ambulansen och hon fick åka till sjukhuset... Tror att hon bröt ena armen och kanske ett ben. Hoppas att det gick bra för henne sen!
Sen var det en annan som också trillade av men det var inte så farligt ;)
Tror att jag åker dit imorgon också! :D

När jag kom hem åkte jag till Kyra och red henne i skogen. Bara skritt och trav idag XD
Men mysigt var det♥

 

HÄR KOMMER LITE BILDER FRÅN SKYRUP!!;

 

 

 

 











 

Fick äntligen träffa min Emil!!♥

♥♥

Ni får ursäkta mig att några bilder är vända lite fel... ;)

 

KRAM MAJJJA!♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback