Varit hos Pontus!! :D

Hejsan!!♥
Idag har vi varit hos Pontus en liten stund :D.
Vi hann inte vara där så länge för Sandra skulle till Dalarna och jag ska till Kims land :)♥
Aja, det var jätte mysigt att vara hos Pontan idag. Han var super glad och snäll och inte det minsta dryg eller jobbig :D.
Först när vi kom så hämtade vi han i hagen och eftersom att det var så varmt spolade vi av hans ben också :P Fast det var inte bara Pontus som blev blöt.....
Sandra började att spruta lite vatten på mina ben, visst det var okej men sen så "råkade"(enligt henne)spruta vatten på hela mig.. X) Inte okej :/ Men sen sprutade jag vatten på henne för att ge igen :D
Pontus blev lite rädd när vi sprutade på varandra men han hade ju sitt gräs så...♥ Hehe :P
Vi var lite blöta när vi skulle lämna han i hagen men vi torkade i solen :) (som tur va, för vem vill sitta på ett blött sätei bussen??)
Ja, det var väl typ så våran dag såg ut!! :D
Vi bjuder på lite bilder från idag ;)♥

Sen "råkade" Sandra spruta flygspray på mig.. :/

Puckelryggad Sandra ;)

Göllit :)

Litee blöt x)

Hahha, jag(Sandra)höjde trycket på vattnet när maja höll, så väggen blev fin ;)♥

Glad häst!♥

Pontus :)

KRAMAR PONNYCHEYYORNA!!♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback