Varm dag :) Ibörjan iaf...

Heeeej!!!!♥

 

På förmiddagen idag var det jätte fin väder så jag ringde till
Ebba och frågade om vi skulle bada, och hon skulle inte göra
något så vi gick ner till sjön och badade :) Jag tyckte först att
det var iskallt!! Men när man väl var i var det riktigt skönt!
Vi var där i typ 3-4 timmar och under den tiden badade vi, solade
och kopte en glass typ.. ;) Her saknat henne JÄTTE mkt så det
var kul att äntligen träffa henne. :D♥

Sen åkte jag, Ella och mamma till Kyra. Det hade ju vart fint väder
hela dan, men självklart skulle det börja regna precis när vi skulle rida...
Drygt, men så är sommar vädret här nere :P
Haha X))
Red i skogen och Ella tog med sig lilla Emil och gick brevid med
honom. Kyra var lite jobbig idag för när jag skulle trava och galoppera
orkade ju inte Ella springa med Emil hela tiden, så när jag skulle göra
det bara stannade hon och ville tillbaka till han.
Men efter lite jobb med henne, gick hon i en fin och bra form!! :)
Sen ville Ella rida lite så hon skrittade tillbaka och sen red hon lite i
paddocken. Kyra gick faktiskt fint XD

Efter det åkte vi hem kollade på solsidan och åt middag.

 

PUSS Å KRAM MAJA!!♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback