Det var mkt räkskal..

..och och kräft klor som låg på våra tallrikar när vi hade ätit upp.
Vi hade nämligen en liten kräftskiva med några grannar<333
As gott var det!!! Jag blev så mätt att jag höll på att trilla omkull xd
Resten av kvällen har vart chill :) Suttit vid datan och kollat på tv..
Det e väl typ det jag har gjort en vanlig lördags kväll.
Är 7kt trött nu så jag ska nog ta å sova lite nu!
Statistiken e helt ok, men kommentarerna?! Vart är de???
Nää, det får bli lite skärpning tycker jag ;)
God natt!<3

Min hamster Greta<3
-Maja

Kommentarer
Postat av: Sandra<3

sötisgreta<3

2011-09-03 @ 23:46:41
URL: http://ponnycheyyor.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback