Har sovit hos Tindra :D

Flumm kan man väl säga xd
Igår så var vi i stalet lite och kollade på när Sandra och några andra red.
Och så var jag duktig och tog insiativ att städa min ryktlåda, Linnea och
Tindra hjälpte mig :D
Sen åkte Tindra och jag hem till mig för att hämta lite kläder å så till mig.
Efter det åkte vi hem till Tindra :) Satt lite vid datan först, tills att hennes
mamma kom och vi skulle äta sushi. Muuuuums :P
Senare på kvällen så kollade vi på en film som hette How do you know.
Den var as lång så sen gick vi och la oss. Tror att vi vaknade typ 5 gånger
och bara började skratta xdxd
Och ännu duktigare var vi nu att vakna 9;47... Hahaha..
Vi sitter med varsin data och kollar lite bloggar och FB :)
Idag ska jag åka till Sandra vid halv tolv och så ska vi spela brännboll med
hennes släkt och så<3 Ska bli kuuuliggt.... :D<333
Tindra och hennes förra medryttarhäst Myggan♥


Liten Tindra hoppar :)
Puss på er!!

-Majja


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback