Flumm med Agnes :D

Heej!♥
Agnes sov över hos mig igår till idag och som rubriken lyder: VI FLUMMADE HUR MKT SOM HELST!!!
Haha, kul iaf xdxd
Tänkte berätta lite om gårdagen.
Jag kom till stallet kl. 11 typ och mötte Lisa och Jonna där.
Sen eftersom att vi skulle rida kl. 13 så gick Jonna å jag och åt lunch direkt ;)
Efter det borstade jag och Miranda Phantom som hon skulle rida och när vi var klara med honom borstade vi på Kyra♥ Hon hade legat ner så hon var 7kt dammig och sågspånig xd
Vi hopade ju på ridningen och tog det rätt så lungt. 5 och en halva var övningen. Kyra stannade några gånger på andra hindret men hon har alltid haft lite svårt med kombinationer och sånt.. I slutet när vi tog bort det första hindret så gick det mycket bättre!!! :D
När lektionen var klar så skrittade vi av hästarna 2 varv runt galopp. Och sen duschade och shamponerade Jonna och jag Kyra! Jag trodde att hon absolut inte skulle vilja gå in i spolspiltan men det gick riktigt bra!!! Happy face xd
Så hon blev ren och fin! :P
Vi var ute och gick med några ponnisaar också..
Idag ska jag på nån bad grejj kl 5, så jag tror inte att jag åker till stallet idag.. Ska ringa Tiffi och kolla lite vad hon ska göra idag å så ;)
Ha en bra dag i värmen!!♥
//Maja

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback