Massor av paket! :D

Heej!!♥
Jaha, nu är man 12 år då :) Har fått 7kt mkt paket nu på morgonen.
Klockan 7 kom alla in och sjöng för mig, vet att det var någogot tidigt men så fick det bli xd
Här kommer lite av det jag fick;
*En Recafe väst (Mamma&Pappa)
*Ett schabrak (Mormor&Morfar)
*Chaps (Jossan, Andreas, Inez&Malte)
*Blåa chinos (???)
*Ett grimmskaft (Ella)
*Ett 7kt stort sudd (Ella)
*En bok (Ella, Mamma&Pappa)
*Ett skolblock (Ida, Lina&Kristin)
*Pennor mm. (Ida, Lina&Kristin)
*En mapp (Mamma&Pappa)
Ska lägga up bilder senare...
Det var det :D
Ska snart åka till stallet, efter att jag har gjort mig i ordning så klart xd
Mysa med Kyra å så där♥
Nu ropar Ella så jag måste gå!!!!
Kramar till er alla?? :)♥
//MAJA!

Kommentarer
Postat av: Tindra!

RACESAFE VÄST!! JAAA MAJA! <3

2011-08-16 @ 21:26:11

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback