Tävlingen

Hejhej!!!!♥

 

Har nästan precis kommit hem från tävlingen i Skyrup! :)
På morgonen gick jag upp vid 7 och smörjde och fixade.
Sen åkte jag till Kyra och gjorde i ordning henne, borstade
och gjorde henne fin :D♥ Mikaela hjälpte mig lite å så..
Sen hade mamma hämtat transporten så det var bara att
lasta in henne. Det gick super bra att lasta henne, hon gick
bara rakt in i den.
Sen när vi var framme gick jag till Beata och betalade och
allt med vaccinations papprerna gick också bra!
Så jag kunde starta!!! :D Mikaela och jag gick banan och sen
red jag fram. Hon kändes rätt seg, men när jag hade
galopperat och värmt upp henne gick hon jätte fint i bra
form och bra tempo..
Startade i 70 cm klassen. Vi var felfria och allt var typ helt
perfekt!!♥ Jag kunde ha gett henne lite mera eftergift men
det kändes super!! :D 
Eftersom att det gick så bra valde jag att hoppa 80 cm också.
Vi rev det första hindret men allt annat gick bra.
Man kan väll bara säga att det var överförväntan, hon var
inte rädd elr stressad, kändes säker på hindrerna och hoppade
galant över hindrerna.
Sen när vi skulle lasta in henne igen för att åka hem så ville
hon först inte gå in i transporten, men det var bara trams för
5 minuter senare gjorde hon det utan promlem....
Måste bara säga att jag är så stolt över henne!! Hon
är bara 6 år och ändå så duktig!!♥

Lovar att försöka ladda upp bilder senare, men nu måste jag äta! ;)

 

BÄSTA KRAMAR MAJA!!!♥


Kommentarer
Postat av: Tindra

Du är så duktig Maja ! <3

2011-08-10 @ 13:20:32

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback