Grattis Olivia!!

Heej!♥

 

Nu har vi precis kommiet hem från Olivia för hon fyllde år idag. (ni märkte kanske det på rubriken). Det var kuligt där :) Vi hoppade studsmatta, lekte med hennes hamster Konny och lite andra kuliga grejor X) =ch så åt vi världens godaste marängsviss!! Åhh, gud va god den var!!!! :P
TACK SÅ JÄTTE MKT FÖR ATT VI FICK KOMMA OLIVIA!!♥

I förmiddags run kl. 10 skjusade pappa mig till Kyra :) Där mötte jag Mikaela för vi hade bestämt att vi skulle longera Kyra och gör olika sits övningar. Så vi tog ut henne och borstade lite. När jag skulle ta ut henne från hagen kom hon springandes till mig!! Det känns som att hon börjar att lita mer och mer på mig♥ Sen iaf så skulle vi kolla ut en votige gjord. Vi tog en som var ganska mjuk och som var lite mindre en den andra ;)
När vi väl var nere på ridbanan så började jag longera henne lite utan att någon av oss satt på. Men eftersom att hon var så snäll så hoppade Mikaela upp på henne nästan på en gång :) Efter en liten stund bytte vi så att jag red. Jag försökte att göra lite olika övningar, men det gick nästan bara när vi skrittade och lite i galoppen. Men i traven var hon jätte skumpig X)
När vi var klara tog vi ner henne och släppte henne i hagen♥
Men deras grannar har världens sötaste mini shettis så vi frågade om vi fick longera honom också och det fick vi :D Jag testade att rida honom och jag nådde ner till marken!!! Fatta vad lite han är!! Den här dagen har vart jätte kul!!♥:)

Bilder kommer senare ikväll eller imorrn!

  
Jag och Mikaela hämtar Kyra i hagen :)

 
Haha, vacker sits X))

 
Älskar dig Kyra!!♥

 
Mikaela råkade trassla till longerings linan :P 

 
OMG, jag dog en liten stund ;)

 
Lilla och otroligt söta Emil!!!


Mikaela longerar Emil.

 
Wiie!

 
Jag å Emil♥


7kt liten häst, som JAG rider på :D

 
Vi avslutar med en söt bild på Emil och Mikaela! :)

KRAM MAJA!!♥



Kommentarer
Postat av: Sandra 

Grattis i Efterskott Olivia :) Har inte kunnat koppla upp mg tidigare för att säga grattis!!

2011-07-25 @ 10:41:32
URL: http://ponnycheyyor.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback