Hovslagare och mysig uteritt :)

Hej!!!♥

 

Har inte haft någon tillgång till internet under de här 3? dagarna :/  Men nu har jag det och jag tror att det inte kommer att krångla osv. under resten av sommaren :D

De dagarna jag inte har kunnat blogga har det inte hänt något speciellt. Jo, eller det är inte speciellt men nu kommer Kyra fram till mig när jag ska fånga henne i hagen i stället för att bara kasta sig bakåt ;)
Iaf idag kom hovslagaren föt det var lite bråttom med att sko henne för hon ömmar så mkt annars. Det var bara det att han kom redan kl.6 på morgonen!!!! Så 7kt tidigt, och jag är inte världens mest morgonpigga människa så det var inte jätte kul att behöva gå upp så tidigt X) Det gick jätte bra att sko henne :D Jag trodde att hon skulle vara helt galen och inte alls vilja så still, men hon var super duktig!!♥

Och nu i eftermiddags red jag och Mikaela ut en sväng i skogen:) Vi hittade en stock som vi byggde till ett hinder. först var det typ 50 cm, men sen höjde vi det till typ 90-95 cm!! :D♥ Självklart klarade Kyra det galant!! Sen när vi var på väg hem så att säga var det rid förbud överallt..... Men det struntade vi totalt i :P Istället galopperade vi det fortaste vi kunde så det blev massor av märken på vägen XD Haha!!  Det var jätte mysigt♥ 

På torsdag blir det tävling i Fjälkestad:D Eller ja, tävling och tävling Pay and jump. En typ träningstävling ;)
En bra början iaf.

KRAM MAJA!!♥

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback