Ingen tävling... Men hopp träning!!♥

Hajhaj!!♥

Haha, känner att jag har kollat för mkt på Sommarlov XD

Eftersom att det inte blev någon tävling idag så tyckte
jag att jag iaf kunde hoppa lite ;)
Så det gjorde jag :D
Först red jag ut en liten runda i skogen med Mickan,
och hoppade lite stockar eller vad man ska säga. För
det var inte riktigt stockar... Men strunt samma :P
Det var jätte skojsigt! Men när vi skulle börja trava lite på
 gräset så gick Mani omkull :( Så att hon la sig på
frambenen, om ni fattar vad jag menar. Det såg rätt
läskigt ut!! Men som tur va skadade hon sig inte, men
Mikaela valde att låta henne vila resten av dagen.
Medans jag hoppade Kyra i paddocken :D 
Det finns inte "riktiga" hinder men lite tonnor och 2st
hinderstöd, men de duger gott och väl.
Tog det lungt i början och hoppade bara ganska lågt
och det kändes rätt bra.. Sen la vi upp det så att det
blev lite högre än 1 meter. Första gången rev hon,
men andra gången klarade hon det galant!!!
Hon tvekade inte ett dugg! Åhh, vad glad man blir då
asså!♥♥ Min duktiga hopp ponniii! :D
Sen åkte vi och kollade på de andra som tävlade.
Blev rätt avundsjuk när jag såg banan... Hur fin som
helst juuee!
Men, men ibland blir det inte riktigt som man har tänkt sig.

 
Jag och Kyra hoppar 1 meter!! :D


GOD NATT ALLA BÄÄSSSTA!!

KRAM MAJA!!♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback