Liten slappdag med Olivia XD

Hejsan svejsan!♥

Idag framtills kl. 4 typ slappade jag och Olivia bara. Det var faktiskt hur skönt som helst!!:) Eller ja, slappade och slappade vi tog det lungt. På morgonen (jag sov hos henne inatt) kollade vi på "sommarlov". Haha, många tycker säkert att det bara är för småbarn, men jag tycker att det är jätte bra X) Och så åt vi frukost juue. Sen slappade vi lite och sen gick vi ut en runda med deras hundar :). Nu och fram tills på Torsdag passar de en till hund som heter Belle♥ Jätte söt och snäll!! Efter det var klockan redan ett så då spark cyklade vi till Ica för att köpa lite lunch. Vi köpte pizza... och så gjorde vi smothie (STAVNING??). Det var faktiskt gott tillsammans :P.
Aja, Olivia fyller ju år imorgon så vi var tvuugna att städa lite i hennes rum och i Konnys bur.
Sen kom Pappa och hämtade mig för jag skulle åka och rida Kyra. Jag skulle rida med Mikaela kl.5 och Pappa hämtade mig kl. halv 5 så vi hade lite bråttom men vi hann ;)

Vi red ut i skogen idag igen men vi tog det ganska lungt för både Mani och Kyra var rätt stela och trötta X)))
Red i kanske 45 min. Vi hittade en rätt så bra stock såm vi kunde hoppa över. Fast mamma hade sagt att jag inte
skulle hålla på att hoppa och så idag, kunde jag inte låta bli att hoppa den ;)♥ Men den var inte alls hög så det var inte ansträngande för henne. Det var nästan som att gå över en bomm. Det gick jätte bra!!

  

KRAM MAJA!!♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback