Nu e jag hemma!! :P

Hejsan!!♥
Nu har jag kommit hem igen ;) Har varit hos Kim på hennes land över helgen :D
Tänkte berätta lite vad vi har gjort och så..
I fredags när jag kom med båten så stod Kim och väntade på mig, och sen gick vi upp till deras hus. Förlåt men jag har nog världens sämsta minne för jag kommer inte ihåg vad vi gjorde sen ;)
Men iaf i lördags var vi ute med deras båt på sjön :) Vi åkte till en ö som jag inte vet vad den heter men den var ganska stor :P Vi badade typ i kanske 20 minuter sammanlagt av den tiden vi var där, men vi var där i ca 3 timmar :)
Och igår så red vi på en häst som heter Frasse :D Det finns en häst till men den var skadad så vi kunde inte rida på den. Men Kim och jag turades om att rida på Frasse. Det gick super bra att rida och han kändes jätte fin, men han var sjukt lat :P Sen på kvällen hjälpte vi dom som har hästarna att lasta hö. Det var jätte kul för vi fick åka på släpet och på höet :D Både jag och Kim hade shorts så det stack bara lite på benen ;) Men som sagt det var jätte kul!!
Det var väl typ den helgen det♥
Tack så jätte mycket Kim för att jag fick komma!!! :D♥
Kan inte bjuda på några bilder för jag hade inte med mig kameran och jag hittar inte mobilsladden :/
Nu ska jag ringa till Sandra och kolla om vi ska göra något :D
KRAM MAJA!!♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback