Sommar :)

Hej!!♥
Just nu har jag inte så mkt att blogga om för jag har ingen häst att skriva om men det kommer inte att pågå så länge till.....
För på Fredag eller Lördag så ska jag typ åka och provrida en C-ponny som heter Kyra :D Det kommer inte att bli min egen häst men på ridskolan som både Sandra och jag rider på kommer den att stå och vara ridskolehäst. Men jag kommer att rida och tävla den :P ♥
Hoppas verkligen att det e en bra häst som har kapacitet ;) Kommer att lägga upp mkt bilder sen när jag provrider osv.
Ja.... Har inte mkt mer att skriva om, ska typ bara åka och bada idag och ta det lite chill :P
KRAM MAJA!!♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Trävligt trävligt!! :D <3

2011-06-30 @ 12:02:24
URL: http://justofemmaa.blogg.se/
Postat av: hedda

GUD VAD KUUUUUUL!!!! :D

2011-06-30 @ 15:53:17
URL: http://heddakleberg.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback